24h購物| | PChome| 登入
2006-11-16 14:54:35| 人氣229| 回應0 | 上一篇

你不是好情人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日,系我哋从新系埋一齐嘅第20日拉.

从新系埋一齐嗰阵.我真系估5到我哋可以咁长.

呢嗰长,系相对于上一次黎讲.

其实,系翻埋一齐嗰阵,

我呒唸到,我哋可以咁多日.

我以为,又好似第2次咁.

因为我真系呒信心.

前两日.我问你.你会5会做D对5住我嘅事.

你呒答我.我一直逼问你.

我同你讲.我5想再成日担惊受怕,5想再麻烦我D朋友.

你答咗我.我会知点做..

你都系5答我.

我答卑你.

我问你想点.

你话5知我发乜神经,

我要你答我.

最后,你竟然话,会啊.可能会啊..

我即刻KE咗你线.

嗰刻.我好想.好想同你讲散.

我觉得同你一齐.已经好烦好烦拉.

你成日,讲一套.做一套.

我觉得真系,好无畏囖.同一嗰.,可能随时会做5住自己事嘅人一齐.

我5知.仲同佢一齐做咩囖.

我呒稳你..其实,我呒唸住再稳你.

但系.中午你打卑我.

你问我做乜.

我话,呒啊,我发神经,,

你话我咩产前抑郁.

但系.其实.我5系突然发神经噶,

我系一直以黎.压抑住自己.

系问你呢嗰问题之前,我有唸过.

应5应该讲.

因为.我会惊同你又好似第2次咁.

但系.我都系发咗嗰D信息卑你.

琴晚,你问我,后5后悔.

我真系5知.

我5知今次再同翻你一齐.

系岩定系错.

我会唸.如果呒应承翻同你一齐,.或者我依家真系呒咁烦.

但系,既然我同翻你一齐.

我就要知.同翻你一齐.,我就一定要忍.



我好攰.我真系好攰.

琴晚KE咗电话之后,我发信息问你.

仲有呒信心我哋会长久?.

我以为你5会复我.

你好快咁复我.

你话.有.

如果系以前.我见到你呢嗰回答.

我一定会好开心.

但系,我已经呒D咁嘅感觉拉.

我真系攰.

其实,我真系呒信心.我哋会长.

我5知你嗰种信心系来自边度..

系你觉得.我会一直忍.5会离开你.

定系其他啊.?

但系.

到咗我最后限度时候.

我会走噶.

我5会回头再望你拉.


台長: .Mango
人氣(229) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友) | 個人分類: 眼泪我自己擦. |
此分類上一篇:能不能?

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文