24h購物| | PChome| 登入
2006-11-06 15:57:51| 人氣155| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛縂有離開的一天.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

愛縂有離開嘅一日,
呢句話.係琴晚大媽同我講嘎.
佢仲講左好多道理卑我聼.
我覺得佢講得好啱.
亦都點醒左我.
我5可以再甘拉.
5可以再為佐你,
而搞到自己甘.
我5係為佐你而生存,
我做人嘅目標,都5係你.
曾經以爲,我愛你就得.
但係,
5係阿.
兩個人一齊.5係應該開開心心咩?.
點解我成日都要甘5開心.?
我知道,你無可能會改.
亦都5會為佐我而改.
既然係甘.
我覺得,大家一齊仲有咩意義.?
就算,我地再一齊多幾次.
都係無用.
我知道,
你依然會係甘.
我係一個正常嘅女仔阿.
我會嬲.我會酣醋.
你5好以爲,.
我好大方.好無阿?.
我可以忍一次,兩次.3次.
但係,都有個限度嘎?.
每一次,傷害到我.
你都覺得係我自己儸黎.
係我自己亂念.
但係,你有無念過我點解會甘阿?.
其實,
你好自私阿.
真係好自私阿.
你永遠都係,自己覺得啱.就啱.
5會念人地.
會5會傷心.,會5會難過,
只要你覺得無錯.
但係,你有無念過我啊?.
你成日話,.人地5念你.
5明白你.
但係你咧?.
你有無卑過機會人地明白你啊?.
一直以黎.你都係甘.
以前,你5會理我立場係點.
你對我好.
之後,
你5理我幾難過,.
你轉身而去.
點解,你5可以停一停.企係我角度念我?.
我問你,有無信心今次我地會長?.
你話有.而且好有.
原本個晚.想講嘅個兩個字.
我吞繙落肚.
又一次,傷害我嘅時候.
個兩個字.又出現係我腦海.
但係你同我講.
你5會好似上一次甘.
又一次,我好5爭氣甘.吞繙落肚.

但係,我好想問你.,
長?我地可以點長啊?
你一次又一次甘傷我.
一次又一次,5理我.
我地仲可以長嗎?.
係咪要我只眼開.只眼閉.
你需要我嘅時候.
我出現,.
你5需要我時候.
我隱型阿?.
見到你問其他女仔儸電話.
要我不聞不問.
同其他女仔玩.
5好亂念.
因爲你地只係朋友甘阿?
係米要我甘做.,
我地先有可能長啊?.
但係我可以同你就講.
我馮奕雪.做5到,
我容忍5到.
既然,你5可以改變.我5可以容忍,
甘我地.一齊仲有咩意思啊?..
開心又係甘過.5開心又係甘過.
點解我5可以開開甘過.
我5想再卑你,卑任何人左右我情緒,
影響我每一日拉.
不在乎天長地久.只在乎曾經擁有.
呢句話.我以前覺得好廢.
覺得,只係個d不負責任嘅人講嘅野.
但係,.
琴晚,大媽同我講呢句話嘅時候.
我覺得.
係啱嘎.呢句話.
我知道.
就算我可以忍到幾耐.
我地依然5會有結果嘅一日.
點解5灑脫d啊.
嘉靖話.傷過一次.2次就算啦.
5好再傷第3次.第4次.
係.
今次,真係最後一次拉.
呢次,如果離開左.
我5會再回頭拉.
我5會再同你講.我好挂住你.
我5會.再一次.回頭望你啦.
我會永遠甘走.,
5會再繙轉頭拉.
因爲知道.
無論我地再係墁一齊幾次,
都係甘.
你卑我嘅承諾.
係你一次,又一次傷我之後.,
已經破碎曬拉..
我5知,
我仲可以堅持到幾耐.
每一次,
我難過,
我傷心,.
你都可以黨見5到.
5理我,.
我甘樣.真係值得嗎?.
琴晚,有個人,甘問我.
我話.值得.同你覺得值得係兩回事.
佢話係.佢叫我自己念..
依傢我都好想問自己,
值得嗎?.

台長: .Mango
人氣(155) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文