24h購物| | PChome| 登入
2005-03-24 21:47:31| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

You Slipped Away

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這首歌是Avril獻給她過世ㄉ祖父
我謹以此歌
祝今日往生ㄉ外公安祥快樂
我相信他活著ㄉ這94年裡是美好ㄉ
毫無負擔
就這樣寧靜ㄉ離開ㄌ我們

Slipped Away(愛已不在)

Na na
Na na na na na na
I miss you
I miss you so bad
I don't forget you
Oh it's so sad
I hope you can hear me
I remember it clearly

Chorus

The day you slipped away
Was the day I found
It won't be the same
Oh
Na na
Na na na na na
I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't
I hope you can hear me
I remember it clearly

Chorus

I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why
I can't take it
It wasn't fake
It happened you passed by
Now you're gone
Now you're gone
There you go
There you go
Somewhere I can't bring you back
Now you're gone
Now you're gone
There you go
There you go
Somewhere you're not coming back

Chorus

Na na
Na na na na na na
I miss you

(中文翻譯)

哪哪哪
我想你
我真的好想你
無法忘記你
悲傷 無止境的蔓延
多希望 你可以聽見我的思念
昨日 依然這樣清晰

那天 你就這樣離我而去
我驀然發現
日子 再也不一樣了
喔 哪哪哪
我不在你的身邊
親吻你的手 跟你告別
多盼望 能再見你一面
我知道 再也見不到你
多希望 你可以聽見我的思念
昨日 依然這樣清晰

我已經如此清醒
多希望 你跟我一樣清醒
我不停的問 到底為什麼
我無法承受
這殘酷的事實
讓我們擦身而過
現在 你已經離去
現在 你已經離去
你走了
你走了
去了一個我找不到你的地方
現在 你已經離去
你走了
你走了
去了一個我找不到你的地方

哪哪哪
我真的好想你

台長: 消失ㄑ嚕 !!
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文