24h購物| | PChome| 登入
2003-09-08 23:19:50| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

○盡情購物記(2)●

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剪完個頭未join 埋tracy 一齊去旺角行下街街lor......
之前去親mk 都係想買個w 字頭ga袋...
不過每次都係空手而回....
自從生日果時媽咪送左個w 字頭ga 袋俾我之後,
我就已經無再唸著買呢隻w 字頭ga袋lu~~~
因為屋企宜家已經有3 個la....
太多lu.....

今次去mk 我ga 目標係買返幾件衫,買對鞋咁lor
因為就中秋la,
dad d 行家請食飯....
佢叫我同埋佢一齊去,
所以點都要"汁"一"計"佢la.....

我地出到mk都5 點la,
去左卓悅買左d "媽屎"俾媽咪,
hehe,自己都可以用下ma....
行下行下行左去新世紀,
係果度買左2件狗仔衫同埋一對converse 咁lor
都叫做好收獲la....

係果度睇左好多都叫詩文ga 衫la,
不過都睇唔岩,無奈....
咁好心情出去shopping,
竟然睇唔岩喎.....
唔多唔小都有d 失望la....

後尾俾我地睇中左d狗仔衫wor,
睇中左三件,
不過試一試都最後都係要左二件,
另一件真係好一般..
所以就....
hehe,二件都做緊特價加埋都唔洗二百...
so good la......
跟著行埋(唔知係a+b定係fuk) la,
我地又睇中左對新款ga converse wor....
岩岩返左二日ja....
我岩唔會撞鞋o瓜,
對converse 都只不過係$ 259 ja wor...
我覺得超抵^^
本來唸著買多對dunklow ga...
不過屋企已經有一對....
無理由又再洗多成9百買多對ga....
唸落又覺得唔係咁抵...
(雖然dunklow 又真係好靚)

之後,就同tracy 去左百人一朱食飯,
hehe, 今次係二個人食一個大ga御膳...
無上次阿哥咁大食la..
一個人食一個獲咁多ga 野...
不過唸起都覺得超攪笑.hahahhaha
hehe,二個人食都叫岩岩好la........
埋單都係一百鬆d....


離開新世紀之後,
我地就決定去潮特買隻錶俾我細佬開學戴la,
同埋唸著去士多啤梨cafe or double star 度食埋我地ga 晚後甜品la...
hehehe,唔理食完會唔會重多幾lbs 都好la....
食得是褔ma,
hehehe,算la,
反正最近都係頹頹廢廢咁,
最重要係我宜家無男朋友ma.
肥d 都無所謂la......
你話係唔係先????/

最後我地睇中左隻精工俾我細佬...
great,隻cheap 錶又再次係我地ga budget 之內,
五佰都唔洗...
不過d 服務態度就差d la...
算la,隻錶又唔係貴,
無可能會好好serving la..
nevermind ^^
學dad 咁講,
人要大方d,成日唔係嬲呢樣,就係果樣,
咁到最後就真係激死自己,
人地根本無咩影響ga,
hahah,所以呢...做人開心d 係好d gei..
咁大家笑下la
hhahahhaahhahahahahhahahahah

good 買左之後,
都係去左double star 度食甜品,
因為我對d 士多啤梨無咩好感
我地叫左個雪糕(唔記得叫咩名lu)同埋一個夾餅,
唔, 個夾餅都係痳痳ja...
無poka cafe 咁好未wor....
埋單好似7拾到ja..
都唔貴la..
越黎越覺得d $$$$ 好好洗la...
去左成日街,我都係洗左around 1千ja wor...
但係就好似買左好多野咁.....

台長: 傻妹~bonnie
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文