24h購物| | PChome| 登入
2004-08-03 01:19:59| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

錫哂你地呀^3^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返工超眼訓,
成朝好似係度釣魚咁,
根本無精神做野,
可能係呢幾日都好夜訓la....

尋日好開心呀,
hehe,去左石澳玩,
咁貪玩既我,點會唔俾自己落水呀,
不過,始終都好怕要飲水,
所以無勇氣去游,
成日都係浮床上面,
仲浮埋出去防鯊網度tim....
我地就開心la,難為班男仔la,
我係浮床上面吹下水,哂下,
最終哂到背脊紅哂,
今日仲有d 痛tim.,我唸later 會luck 皮
其實好想哂克d,有返d 古銅色....

游完水去左第五街食dinner,
大家唔知係唔係超肚餓,
11 個人去,我唸拎左成16個人食既份量lor...
不過我地拎得好開心呀,
又玩得好開心呀,
hahah,超變態....
最終都食唔哂d 野,"西"哂...
食到好飽,仲有個好靚靚既birthday cake 切喎,
haha,其實真係有d 食唔落架...
不過,係我生日點都食d la...
yeah~~~~~超開心呀,
二個人一齊切cake cake 既感覺就係超唔同架,
唔知點解會覺得開心d 架呢,
可能係因為熱鬧d la......
haha,切cake 果下,
二個手楂埋一齊,haha,好似人地結婚要切cake 咁,
尋晚真係玩得好開心呀,
真係好多謝我既朋友仔幫我地慶祝我既生日,
我好鐘意呢個生日party 呀^^

thx list:啫喱,啫喱妹,啫喱女朋友仔,德仔,波記,長毛,阿文,阿海,獅子仔女朋友.....

thx 你地件nike衫,仲有筒物客薯片,更重要既係陪我左成日la....

really really thx all ppl~~~~~~~~


呢幾日狂出去食埋d 味精野/出去食buffet,
(尋日食左超多三文魚刺身,今日又係咁食,開始feel 到有d唔對路la)
已經食到我個胃唔係好舒服la,
有d "仔仔"地,
tmr ,tracy 同阿哥仲date 左我去美麗華度食buffet,
我唸我都係食唔落架la...
連續幾日出去同d friend 慶祝,食飯,
真係食郅我傻la.....
anyway,我真係好多謝大家咁有心呀,哂你地^3^

台長: 傻妹~bonnie
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文