24h購物| | PChome| 登入
2004-08-08 21:19:59| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不再懶訓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8/8 晴
今朝一早俾媽咪叫左起身,
因為尋日應承左dad 今日會同佢一齊返公司佢教我起辦,
結果9點3俾媽咪叫醒左,
轆左好耐先肯起身,
hehe,因為最近太夜先肯去訓,
自己又唔多舒服,所以好唔願意起身呀,

返到公司成朝都係度打喊怒,
不過都有得著既,
起碼都學到d 野咁la,
攪下呢樣,整下個樣,
成2點先走人去join 返媽咪佢地食lunch,
我地咁勤力係公司做野,
媽咪竟然發我地脾氣話我地做飽佢,唔洗食la=______="好無奈lor,
宜家一個星期返足6日半la,
咁勤力都要俾人地發脾氣,好彩佢唔係我男朋友仔姐,
如果唔係都幾難攪~~~

食完lunch,周圍行下,
行下行下又楂車去左新公司,
發覺原來我地既日常範圍都係公司.....
之後去左九龍城食dinner,
果間,泰地度d 野都幾呀,
不過,可能食得太多,覺得無最初咁好味lu......

本來今日約左班朋友仔去游水架,
不過,見自己都唔係太舒服,
都係等我好返d 先去玩



台長: 傻妹~bonnie
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文