24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 02:19:59| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大個女lu~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

宜家係二點幾,
hehe,即係我又老一年la....
咁係度當然係同自己講返一句生日快樂la,
咁都同阿獅子仔講句生日快樂la,
話哂大家都係同年同月同日出世既朋友仔,
呢二年大家都一齊慶祝生日,
講生日快樂又點會小左佢果份呢~~~

hehe,又大一歲la,
要乖乖地la,生生性性,聽聽話話la,知唔唔呀,傻妹

ummm,今年既願望有好多架,(hehe,似乎好貪心tim,不過都係一年貪心一次咁多la)
想自己努力係公司學多d 野la,(唔好幫公司例米,haha)
又想自己放多d 時間係公司la,
又想自己身邊既朋友仔開開心心,健健康康,
最重要既係屋企人要健健康康.........
而有無男朋友仔呢d 呢就隨緣la,
始終都係以事業第一,
其他野暫時都唔想唸著la.......

今日都收到d 朋友仔既call,
都好多謝大家ga sms,call la.....
更加多謝一班朋友仔同我出去玩慶祝生日la....
thx 阿蚊la,啫喱,我既妹妹la,我既哥哥la,一班舊同學la.......

過左8個鐘就同班變態佬一齊去石澳玩,
本來我係唔可以落水玩架,
不過,我唸我一定會落水lor..
上年去沙灘bbq,都俾人扔左落水,
我唸今年都無得幸免架la....haha,
anyway,希望大家玩得開心d la....



台長: 傻妹~bonnie
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文