24h購物| | PChome| 登入
2004-07-23 00:19:58| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人事大調動 + 學游水....lesson 3

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日,唔知自己放工去左邊,
每日放工總希望我可以留多d 係屋企,
休息下,但係最近日日都有節目,
唔係去學游水,就係同d 豬朋狗友去街玩,吹水........
唉,呢d 生活都好頹廢,...
真係開始要upgrade下自己la....
唔係既話會俾人淘汰.....
最近,好想得閑係屋企睇下書,煲下碟咁...
haha,好似有d自閑tim,
haha,我呢d 咁活潑既人要我過呢d 生活都幾難la,hahaha.

最近d 心情又好唔穏定,
尋晚,係度唸好多無謂野,煩下公司野成2點先訓得著,
今日,個人又好似無咩野咁,
或者係解決左d 大問題la,
新公司既運作真係好令人頭痛,
開張就4個月lu,
但係d 人就好似唔鐘意坐定咁,
有d做唔夠一個月就走....
到真係有心坐定果d 根本做唔到野,好無奈

經過尋日接二連三發生左咁多事之後,
攪到大家心情都唔好,
今日dad 煩完之後,
終於有安排la,做唔到野既,就炒Q左佢,
有d 要走既,都無計,
無可能阻著人地發達既,係唔係?
唯有作出人事大變動la....
將荃灣個師傅調過新公司,
而我都有新安排,唔知叫好定叫唔好la....
就係請個新既文員,
開始要我學下d 技術上既野,
好既可以學多d 野,唔好既係無得出去同d 客玩la,
以後都無得再he he ha ha la...
anyway ,無論點都好la..
我會努力d 學架la.....

***********************************************************************

今日係我既lesson 3,
都係prastise 下踢水,
今日一落塲就唔怕水,仲好自然咁浮左起黎tim,超開心呀,
無左會游水既心病la~~~~~
下一堂就教我地做自由式個手勢,
咁即係我俾多一,二堂既心機去學,
就會識得游lu,好開心呀(^______________^)
識得自由式我都好滿足la,
唔洗識埋蛙式架la....
點都好la..仲有7堂,努力呀~~



台長: 傻妹~bonnie
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文