24h購物| | PChome| 登入
2005-02-20 02:32:50| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

想得到什麼?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝起身喉嚨痛,實係畀人傳染左啦~~10:00am去新翠補習,新年過後第一次見0個兩個小朋友咋,大個左喎﹗好野~~估唔今日仲可以收到利是呀,第5封啦~~頭先同個細路(peter)補補下習,點知佢話想嘔,仲即場嘔左兩次tim,唔關我事呀嘛?唔會因為佢見到我呀嘛?佢病成咁,我唯有早d走啦~~希望佢無事啦﹗

頭先返左公司聽talk,好精彩呀﹗真係解決左我心裡面好多既疑問....今日仲識到好多新朋友tim,心諗:佢做到既,我都一定做到﹗我都好希望可以環遊世界呀﹗我究竟想係呢間公司拎d咩野走呢?其實又唔係為錢既,我自覺唔係一個貪錢既人。我最希望可以改變到自己,改晒d缺點,咁對我將來幫助好大架﹗我同人講野至怕同人有眼神接觸架啦,唔夠膽望住人架,依家好左好多啦~~~~哈哈﹗我望到人覺得好唔自然tim~~希望識多d朋友仔啦,吸收晒佢地既人生、社會經驗,呢d至係無價架嘛﹗其次係...我真係唔貪心架,只係希望屋企人能夠安居樂業、豐食足食啦~~而我自己可以係五年之內經濟自由、時間自由啦,好想環遊世界呀﹗

今晚終於同阿爸阿媽交代清楚呢排究竟做梗咩野,好開心﹗原來佢地都幾開通架喎,可能佢地明白我做咁多野都係為個家0者,佢地無再阻止我啦,仲叫我快d用產品tim~~~可能我話左畀佢地知"月+玫"對皮膚好好架,好開心呀﹗依家用唔駛再偷偷摸摸啦~雖然唔可以講佢地支持我,但係可以咁講佢地唔反對囉﹗只要我做到成績畀佢地睇,佢地就無得再笑我啦....

台長: 尚未設定
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文