24h購物| | PChome| 登入
2005-02-13 23:32:50| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Cash Flow 現金流

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左一個對我黎講好遠既地方---銅鑼灣﹗在我記憶中好似未去過呢個地方,一d似曾相識既感覺都無呀,哈哈~~我幾勁呀﹗自己一個人搭巴士再轉地鐵去架,都無盪失路,但係最後都係搵唔到恒生銀行,真係失策啦﹗但係我覺得我終於有番d方向感啦,以後唔駛靠男人啦,雖然我從來都無靠過,哈哈~~~~我最終都係去左sogo等...

今日識到好多新朋友仔呀,感覺好似我之前上人際關係副學咁,從新認識身邊既人,佢地仲係來自五湖四海架,唔知點解我就係想識d咁既人,總覺得自己現有既社交圈子太細啦,來來去去都係同學仔,同學仔同同學仔...識多d人都無壞呀﹗

嘩~~今日我諗都有三四十個朋友仔一齊玩Cash Flow呢個遊戲呀﹗唔~~~未玩之前諗住呢個遊戲同大富翁無咩分別,點知~~原來分別好大架﹗一來難玩好多啦,二來真係好似我地現實生活架﹗要代入遊戲裡面去玩....開頭我真係唔知點玩架,因為都係第一次玩,勁問我partner peter應該問銀行借幾多錢好?買唔買xxx好?點知佢叫我自己決定喎,感覺似畀人遺棄囉,我同佢一組架嘛~~咁樣對人都有架﹗唔~~~但係都知佢其實係用心良苦既,因為佢之前玩過,所以想畀機會我自己去玩,去感受下個遊戲個真意....遊戲過後,真係明左好多野,明白其實係社會上好多人都不停係個老鼠圈度轉梗(包括我),每日只求出糧、出糧同出糧,但係始終走唔出呢個圈。明白自己唔可以再係咁架啦~~一定要走出去至得,哈哈~~係咪好有大志呀?其實漸漸覺得阿哥出黎做生意係岩架,之前我仲咁反對佢tim,係我唔識諗野~~對唔住呀阿哥…

我地0個組係第一組出老鼠圈架,又係第一組贏喎,好勁呀﹗全靠peter咋~~~佢從旁指導我,佢今日真係教識我好多野呀,佢把口真係好利害呀,唔知點解佢可以不停咁講野架喎,又唔支力架囉~~~如果我可以感染到d就好啦,其實我都好想我係d把口唔停既人呀,有d口材都好呀嘛....但係佢講野真係好有道理架,第一次識到d咁既人,連佢班朋友仔都係咁,講既話題都離唔開將來、退休生活、每月賺幾多錢,好有大志呀佢地,但係佢地只係22-23歲咋,已經咁老成啦...總之佢地就特別啦

我決定左用5年時間去達成我既夢想﹗畀人笑囉,過份呀....我一定做到畀你睇架﹗

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文