24h購物| | PChome| 登入
2005-02-15 00:32:50| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

情人節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日14/2情人節,好激氣,畀人玩左兩次電話,都唔知話自己好彩好呀,定係黑仔好啦~~可能平時得罪人多啦,畀我知道邊個咁無聊,我實咬爆佢個頭,哈哈~~第一個電話係無來電顯示既,聽左之後好後悔,都唔知佢係邊個,問極都唔肯講,佢仲叫我估下,哼~~我梗係唔知啦,一把男人聲點估呀,之後佢仲"老婆仔"咁叫啦,嘩畀佢嚇親,傻架佢,我話:你打錯啦,我唔識你架喎。佢仲未死心,問:幾耐無做愛?哈~~我仲以為我聽錯tim,但係佢repeat左幾次,我肯定佢一定打錯...我梗係即刻cut左佢線啦,後悔同佢講左咁耐,其實我一早就應該cut佢線,畀佢玩弄左咁耐tim....之後唔知邊個打畀我,我喂極都無人應,即刻cut佢....

情人節對我黎講都無咩野特別,今年都唔例外,都係單身一個。其實我覺得自己仲好年輕架,22之嘛,又唔係32,但父母不停咁為我擔心,驚我無人要,又駛咩驚呀,我自己都未擔心,我唔可以因為咁而求其搵個架嘛,咁太對唔住自己啦﹗呢d野都係隨緣啦....

世界上係無不勞而獲架,所以今日請左peter食飯,因為佢真係教左我好多野,仲講左好多故事我聽,其實好多都聽過架啦,但係聽過唔代表明白,明白又唔代表識用喎﹗但係同佢溝通真係好耗腦汁架,佢個腦實在轉得太快啦﹗講既野又多又深,但係真係係學校學唔到架,真係個人經歷囉,我相信佢真係經歷左好多好多先至有今日架....從今天起要改變自己至得,既然個個都做到,我無理由做唔到既...依家開始要裝備自己、自我增值啦....

台長: 尚未設定
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文