24h購物| | PChome| 登入
2004-01-24 00:32:44| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

恭喜發財

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

農曆新年對我黎講真係好悶,又唔駛去拜年,又唔會有人黎屋企,因為無咩親戚朋友係香港。年年都係得三封利是,爸爸、媽媽同婆婆,但係我已經覺得好足夠啦﹗講真呀,我唔係好鍾意見d唔熟既人,又唔鍾意聽佢地講以前d野,真係好悶架ma?

今年哥哥終於肯帶女朋友返屋企食飯,依家佢日日都黎,原來佢都鍾意打機,咁咪得我一個唔打lor﹗真係好悶,哥哥都唔話得啦,知我悶,特登帶d DVD我睇,我兩日就睇左"忘不了"、"戀上你的床"、"金雞"、"龍咁威"、"飛龍再生"、六樓後座"、神鬼傅奇2"、紅色警戒"、"古墓麗影2"...係咁睇係咁睇~~

哈~~一姐打畀我問我要咩生日禮物?邊有人咁直接架﹗?雖然我成日都咁做,0個時真係唔覺有咩問題,但係頭先佢咁問我,我真係唔知點答佢好,因為明知我最想要既生日禮物佢無辦法畀到我,但係我又"恨"左好耐...講真呀,我最想要既係收到佢0個份生日禮物,其實一句生日快樂已經夠架啦~~

今年我既新年願望係屋企人個個身體健康,考高d個GPA...明白咩叫「可遇不可求」﹗

台長: 尚未設定
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文