24h購物| | PChome| 登入
2004-07-24 13:20:35| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心靈咖啡!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月23日10點四十五分起左身打比神定...
本來約左佢唱k...點知打比佢又唔聽...
不過我都好眼訓...我話如果打比佢無人聽就起身...
結果都係無人聽...(估到嫁喇)...>.<凸...!!!
總之昨晚唔約佢喇...本來有fd話去游水嫁...哎呀呀...!!!

玩icq玩到4點幾...今次幾好玩...收到新朋友仔既相,歌,movie咁喇...
佢幾可愛...跳舞都幾好...好引人嫁...嘰嘰嘰...

同埋芷欣昨晚send左佢既movie比我睇...我裝左quicktime先睇到...
我覺得佢開朗左...佢又話不嬲都係咁...
不過有個祕密同你地講...佢良心發現先做義工嫁咋...
你地唔好傳出去...嘩卡卡...^@^...!!!

比雯雯發現左...佢問我做咩開日記...但又叫佢唔好開...呵呵呵!!
我都係心血來潮之ma...^@^....!!!!

本來我想練下d普通話嫁...但係本書唔見左丫...
之後係阿哥間room拎左本書黎睇...

我就係這樣的...睇到歐洲盃同南美盃...
我就好想去踢波...就會約人去踢...
睇到人地跳舞...突然間好吸引...不過我無走去學..嘰嘰嘰...
睇到新聞講奧運乒乓球...就好想去打...好有興趣嫁我...嘩卡卡...
睇到人地睇書...無野做...又走去拎本書黎睇...
我是一個好易受人影響的人...好彩...好彩...
見到我d朋友仔食煙...我就好無興趣喇...我會xxxx佢地嫁...>.<凸!!!!

『心靈咖啡』!!
教人地點樣使自己成為受歡迎既人...
原來出書都要識好多野...本書成日都舉d名人既事例出黎既...
不過我好多都比佢講中左...嘰嘰嘰...好似讚自己咁...
所以我咁受歡迎囉....嘩卡卡...^3^...!!!!

仲有...昨晚睇返中7d相...真係唔同左...好似而家個樣大個仔咁...
睇返超銘比唔知邊個整出黎既合成圖...真係笑鬼死我...
最好睇都係con人事件...初初好玩好多...慢慢就淡左...
唔知con人會唔會比人告嫁呢...有曬證據...
我諗唔會掛...比人con果個人都好high丫...超銘....可??
^@^凸...!!!!!!!!!!!!!!!!

台長: 尋天豬
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文