24h購物| | PChome| 登入
2004-07-22 23:50:51| 人氣57| 回應0 | 下一篇

戀情告急~~~!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係7月22日...

今日主題...戀情告急...!!!~~~
睇呢套戲個時心情好好...所以好多攪笑場面都覺得好好笑...
年青人既愛情就係多麼的...低b...白痴...可笑...
梁詠琪話...小時侯想像的愛情不是這樣的...
噢...我都覺得...不過人既理想愛情同現實想要既愛情不一定成正比...
理想一定係最好...難道沒有最好的就不要次一級的好嗎???

浪漫...
哈...浪漫是怎樣呢??
係唔係令人開心??
係唔係令人害羞??
係唔係令人好high??
係唔係令人如痴如醉??
我承認自己不是浪漫的人...需要時才討教專家...

愛情就係這樣的...
你鍾意他...他不鍾意你...別人鍾意你...你卻不鍾意別人...
計埋我在內...今日已經有4個人是這樣的...
是命運既安排...or是自己一手造成...我不知道...
我只知道不需要無奈...可能你既真命天子係左近...但你未發現到...
遲下你可能會愛上了他...

=========================================================================

今天時間過得很快...但已經好開心...^@^...!!!

其實我都要戀情告急..!!!!!!!!!!!!!!

台長: 尋天豬
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文