24h購物| | PChome| 登入
2006-09-19 03:42:35| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

被愛中

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

18/9
今日係最開心既一日...
太簡單...cherry終於係認真愛我了...
4年的期待....她終於肯踏出第一步...歷史性既一刻

完完全全感覺到...被愛之中...
其實我真係未試過有女仔肯咁對我....

4年既時間...真的不易捱....
有今時今日...唔係一朝一夕...
我係感情上付出既犧牲既...實在太多...
終於等到呢一日既來臨...
真係好開心...有一個女仔可以咁樣愛我...

希望可以一直到永遠...

希望我既將來會變得更好...
我要我們既生活變得更好...
希望我可以做得到...

一直尋找著既理想女性...現在就係身邊...幸福之中既幸福...
我想幸福係必然既...我想cherry可以永遠都對我好好...但我唔要你辛苦...

漫長既愛情路...我想好好地享受一下............!!!!

I LoVe YoU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

台長: 尋天豬
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文