24h購物| | PChome| 登入
2004-07-26 02:39:18| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

燒野食!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月24號...
丫...又比人厄多次...又話今朝去唱k...
個個都玩到5點先訓...點起身呢...
你班油仔都係同你地夜晚唱"貴"k嫁喇...

之後去唔成...就同左佢地打牌...百士...邦...家傑...
照舊又係打跑馬仔...今次失策左喇我...輸左100蚊左右...
打打下話夜晚有咩攪...我提意燒野食...都唔係好熱者...

未決定...我已經係屋企食左兩碗飯...
雖然d餸唔係話好岩我食...不過都好飽...
跟住佢地9點開始燒...咁我就係屋企同柔玩icq...
同埋睇電線...見到阿race...掂...卡卡卡...
跟住有好多電話搵我...仲試過一次過連續有3個...勁...

『燒野食』!!!!
上到去...都有好多野未燒曬...岩曬我...
一邊燒...一邊飲酒...一邊傾計...幾開心嫁都...^@^...
之後就無燒喇我地...不過唔知幾點...就係到狂飲酒...
丫...Tequila , walker , 仲有個唔知叫咩...
Tequila我pop十幾次...有隻好似蘋果汁咁...ok好飲嫁都...
開始進入全晚最高峰...pop完之後都唔係好醉者...
唔知去到幾點...嘩...飲曬...之後叫邦去7up買酒...
咁就出事...玩左一陣...我都唔知做咩無曬感覺...
只係知好想嘔...哈哈哈...嘔左少少野出黎囉...
之後頂唔順返左屋企lu...係屋企再嘔...哈哈哈...
咁就完左一晚既燒野食...返屋企途中...完全睇唔到野...嗚嗚嗚...

咁多年以黎...最記得係飲得最辛苦個次就係大陸同江舅父飲個次...
個次真係好鬼開心...好多好多親戚一齊玩...
同佢玩骰盅...連輸6次比佢...無計...佢出千既...
次次都係有5粒骰...但我又睇唔到喎...對住我都要做骰魔...勁衰...
連飲6杯經酒...真係痴線...之前同表哥玩都飲左好多
不過佢就屎好多...我大佢飲酒都仲可以...哈哈...
跟著就係呢一次...真係不堪一擊...

燒野食個時又講到去旅行...咁我地涌美好玩十兄弟幾時可以一齊去嫁...
等左成7-8年都有喇...可唔可以去返次嫁呢...
而家你地好多都有工做喇...我無工都係咁喇...你地省d喇...

========================================================================

原來我好"恨"做伴郎嫁啵...哈哈...

台長: 尋天豬
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文