24h購物| | PChome| 登入
2004-06-09 21:29:43| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好忙呀 06.09.04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔經唔覺又到六月喇, JJ聽日晏晝就會抵達香港國際機場, 而我o既命運亦都會係哩一兩日揭盎.....係生係死, 我都希望有個盡快o既解決, 反正我都已經唔想再放咁多心機係Nike 哩個account, 講真, 哩兩年裡面我只係跟過哩個account, 對佢, 我有講唔出o既感情, 可以用又愛又恨去形容!! 不過我好明白[你不仁我不義]哩個道理!!

今日為左custom clearance 同canada carton markings o既野, 足足煩左我一日, 有陣時真係唔知係自己黑仔, 定係好彩, 我d 同事之前都未遇過哩d 麻煩野, 亦都未跟過去canada o既大貨, 我一跟手就兩樣都中唒. 講句唔好聽o既咪就係犯太歲lor, 好聽o既就係可以學多樣野, 哩d 就係所謂o既: 好唔好彩都係在乎你點去睇. 但係係哩一刻, 我當然係覺得我唔好彩多d 喇!!! 一分鐘內有幾十個電話都係打俾我o既, 得閒個陣又唔見有咁多人搵我喎, 唉........

救命呀!!!! 煩死人喇!!! d壓力大到我就快頂唔順, 係唔係我太蠢呢??

台長: 霞草
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文