24h購物| | PChome| 登入
2003-09-15 16:35:32| 人氣111| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Agnes: 三寸不爛之舌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

在辦公室無所事事時, 看到一張辦公桌上貼著"必勝Q&A":

我冇錢買保險 → 我可以理解你既情形, 其實我地可以介紹一d經濟方法, 相信你一定有興趣.

我已經有好多保險 → 咁仲好啦, 你有咁多保險, 證明你好錫你屋企人. 我好相信如果提供一d更好既計劃, 你一定會有興趣了解下.

我朋友做保險 → 咁幾好丫, 但打個比喻, 如果你朋友係醫生, 當你親人有病, 你自然會同醫師朋友商量下.. 但同一時間, 你可能想聽多d醫生既意見, 所以我地好想係保險方面俾d建議你.

我對保險無興趣 → 我好明白你既諗法, 如果你話對保險有興趣, 我仲覺得奇怪. 其實我有d新理財概念同你分享下, 不如我地見左面再達詳細傾.

我已經買左保險 → 咁仲好啦, 證明你已經接受左保險, 我好相信如果有d更好既保障俾你同你屋企人同事業既產品, 你一定唔會反對聽一聽.

我依家無需要 → 我都好明白你既諗法, 好多同我傾過既人, 開頭都有咁諗. 其實我有d好既idea想同你分享先, 或者將來有一日你有需要既話會諗起我.

我唔信保險 → 當然啦, 如果你未係真正了解保險前, 的確好難會相信, 我好想同你分享下保險可以帶俾你屋企人既好處.

本人無意醜化這一行業, 但是以上乃原文筆錄.

台長: Agnes
人氣(111) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文