24h購物| | PChome| 登入
2005-07-17 18:07:36| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出盡全力!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

咁早約o左肥羊8點去到球場練波。自知技術不如人, 再加上之前做完掌上壓, o的力唔多夠, 就趁早上去練下, 佢明明遲到的, 欠我雪糕!
打o左一場嬴o左, 都唔錯一開始時手風幾順, 但之後一場就一球都唔入, 此時諗起有人同我講過, 有真實力o既人係唔會咁飄忽的, 表現要穩定o的, 咁先係勁, 唔可以俾任何藉口自己, 唔係就唔會進步。所以我就o係等下一場o既時候好拚命咁射, 同gerund 1 on 1 o既時候, 我都要迫自己只可射波。下一場就集中精神射波, 追到20平手, 加時十分o既時候, 兩位隊友都筋疲力竭, 無耐地輸o左lu~ 下次再黎過啦。
食飯時肥羊竟然同我講「將來」, 我睇到你o既將來係好曲折難行, 俾心機啦。食完o野之後, 約o左張小姐去買禮身俾周, 原來係x, o係G2000 買唔到, 所以要去吉之島, 好感謝佢兩位體諒小弟O既貧困, 願意為小弟付車費~ 揀O左陣就決定啦, 我俾5分~
回家路上同張小姐講下佢同周先生O既關係, 我明白佢O既感受, 希望佢早日搵到出路, 我講呢句說話o既時候唔係搞笑架, 係無奈!
回到家做完十下之後就覺得右手唔舒服, 停啦, 夠啦。打咁耐波原來都幾攰架

台長: Alvi
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文