24h購物| | PChome| 登入
2005-07-15 21:53:48| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

要黎的始終要黎, 唔覺唔覺又一day~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚又攪到好夜, 成兩點先瞓, 因為突然個printer壞o左, 攪o左好耐都唔得, 唯有放棄, 聽日先整~
第二日瞓醒, 知道姐姐起身, 所以一早8點起身開部電腦, 話佢知個printer壞o左, 佢check完之後話無得救, 咁我唯有用紅色print住先!
落去11點, 剛好趕得切去食麥早餐~ 食緊時熊貓仔打俾我話我知佢醒o左~ 哈, 咁早聽到你把聲真係開心~ 你問我有無orange cinnamoral賣, 我望一望, 知道有, 所以同你收o左線之後就去問經理補買得唔得, 點知……
之後就要出發去城大啦, 同鵬同學由12點講到下午5點, 中途只去o左一次toilet, 真係講到口水都乾! 早後好完滿咁完結, 我要做問卷那part! 決定o左就得啦! 我唯一擔心o既事情係唔知實習幾時開始…
5點過後, 去o左觀塘, 100%又出, 得啦, 知你要睇啦, 見面時俾你未得囉~觀塘o的空氣真係唔多得, 又曬又無風, o係馬路上沙塵滾滾, 辛苦至極。
係, 係我唔o岩, 我無打俾你, 唔係就可以幫你買o野啦。
回家後食飯時覺得個人好唔舒服, o係流汗o既時候, 又打冷顫, 好在之後無事~
今日太攰啦, 下星期先做問卷啦!

台長: Alvi
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文