24h購物| | PChome| 登入
2005-07-13 19:02:38| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

流哂汗!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今早好悶熱, 哈~ 你打電話來第一樣o野就係「好肚餓呀」我o既第六感話我知你想食麥當勞早餐, 所以我就去o左暴龍樂園到買俾你食~ 仲攞o左都市日報添~ 好似一早o係家享受早餐咁~
帶o左好多遊戲去玩, 先有donkey kong, 大家都玩到流哂汗, 太緊張啦, 個大佬又難打喎, 打爆機以為完, 但又出現個啤梨王國, 睇黎仲有3關出現, 我就係喜歡呢種表現手法, 令人覺得呢隻game好抵玩~ 再玩賽車, 無計, 你第一次玩, 係成日飛車架啦, 習慣下就唔會架啦~ 孖寶網球: 如果得閒攞出黎玩真係有趣的~ 你問我「有我陪你玩, 係唔係好開心呢」我當然開心啦, 因為成日都係得我一個o係家玩的, 有個人雙打先係遊戲o既樂趣架嘛~
最後打多幾次donkeykonga就走啦, 發現o左原來有得兩個人合作的~就算兩個人合作都有難度!!! 我o地要非常合拍先得!
聽日有通粉食~ 今次一定要叫熊貓仔煮先得~

台長: Alvi
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文