24h購物| | PChome| 登入
2005-07-12 23:34:56| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好多第一次o既星期二

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今早一大早就出發! 好似番工咁, 真迫人~
講真, 我真係好喜歡熊貓仔個雪櫃, 應有盡有, 我最愛o既bonaqua呀!!! 1100一開始係我大顯身手o既時候, 煮o野食又點會難到我呀~…點知, 開隻蛋都有難度……好難先煮得哂o的o野食! 都唔差架, 自助豪華大餐~為你提供美味o既食物係我o既福氣(背景音樂: 原來我已經~, 有福氣~天大地大......) 食完o野就飯氣攻心啦, 哈哈~ 高潮一浪接一浪~ 打機o既時候到啦mr driller, donkey kong, 超好玩! 由其係同你一齊玩~ 打o既時候簡直係熱血沸騰呀~ 聽日再戰! 仲有賽車~
今日有個唔知邊到o既菲傭突然來電, 熊貓仔話打錯, 但我已經預到個賓賓會再來電, 所以佢一打黎我就聽(幾驚係佢家人呀), 之後用英文講明佢, 原來佢將個8字當做6字(英文: eight & six)爆笑
...有時, 你明知係無可能(or機會好微好微), 但你都會擔心, 呢o的叫杞人憂天。
聽日有神秘o野食~

台長: Alvi
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文