24h購物| | PChome| 登入
2004-11-30 21:23:05| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上水我來也!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一次出NDH, 早上0545就起O左身, 第一次去O個到, 唔想遲到嘛~去到等齊人之後就出發。IRIS之前去過, 但都好似唔識咁, O係路上苦惱緊NDH O係邊之際, 我忍唔住問O左兩個中學生「請問NDH o係邊架?」佢兩個呆O左…「呀!唔好意思呀, 我係想問北區醫院O係邊呀?」佢O地立即指O左個地方俾我O地…真係GAP…同兩個中學生講NDH!
去到之後IRIS就深入O左戰場為我O地開路, 我已經同O左佢講「裏面有人質架~ 敵人仲有槍添! 小心O的! 最後我O地搵到NURSING OFFICE啦! YEAH!
等到九點先開始, 出去, 睇O左私營老人院舍O既各樣設施, 跟住同自己講「以後一定唔會俾自己/家人住老人院!」睇完私營之後, 就去O左睇政府資助老人院啦(呢個係BONUS黎O既), 呢間佛教老人院好過私營好多, 但又唔夠三門仔好! 睇O左一陣就番去食LUNCH啦~
O係NDH個CANTEEN到撞到YEAR 1, 哈, 佢O地叫IRIS做「師姐」, 搞到IRIS幾開心呀~ 我O地仲講到REBACCA O既事蹟「紋身漢拆DRAIN」, 笑到想死, 知道多一O的REBACCA O既O野啦~其實佢兩個都幾好傾的, 咩都講一餐, 我就坐O係旁聽一餐~
食完之後就走番上去聽阿占姑娘講書…真係悶到瞓着, 覺得企 O係到會好O的, 1530俾佢叫O左我O地入LIB到坐到四點半先走, O係等O既期間同IRIS, KIN LING吹水, 講O係翠林發生O既殺嬰案, 又講減肥, 又講男人!
之後就去O左JOIN GROUP F 食DINNER。期間戰火連綿不斷~大家O係快樂O既氣氛中食完晚餐之後, 我就走O左去買THANK YOU CARD, 再同佢O地會冒險樂園玩O左陣碌波波, 有人一分都攞唔到, 五十步笑百步。再走O左去抽蛋(PIZ~~~JAREMI仲話係組飾!)
番家啦番家啦~個巴士司機一路揸車一路O係到自言自語, 仲要係咁O係到笑, 真係好驚番唔到家~

台長: Alvi
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文