24h購物| | PChome| 登入
2008-01-28 16:05:10| 人氣157| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第二十二個一月廿六日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

是日 本小姐生日的大好日子

先鈬打頭陣的 係送自己一個唔使係暖被竇爬起身的 good morning

請左sick leave =w=


一路直訓到點幾鐘 (中間有被細佬整醒過)

先驚覺 約左朋友們兩點半bor!!


最後, 我係最後到的一個

比原定時間遲左半個鐘 (扮大牌...=w= )


大家的目的地係 cwb CEO~~~



不過我想講呢.... 房算係我自己訂GA囉...= = (不體貼的朋友仔們 =n= )



今日的出席者有 -- 我個elaine elaine 個小龍 黑仔的蓉姐 病君terry 同特別嘉賓 李小lan


pic elaine & me

佢帶左我個狗仔帽啦~~呵呵 好Q哩~ >.0


一開波就到拆禮物環節 =w= 心急的人


有人學左我 準備左雜七雜八一大堆比我~ ^^

有鱷魚毛毛腳套 有 H&M 頸飾 有性感(Or婆仔)的吊帶蟬翼睡衣 同生日卡


pic 專登影到似致送紀念品咁 =w=


鱷魚毛毛腳套

elaine 佢一邊解釋呢個係要鈬同對腳保暖的, 轉頭就老實不客氣咁除左自己對鞋塞佢自己對臭腳落去...=0=

好...好過分...





elaine小姐的生日卡 一d3唔寫得感動鮋~


anyway 好耐無睇佢寫比我的字
elaine 同蓉姐各自送的頸飾

出奇地一齊帶係好睇ga bor~

^^

同場蓉姐仲比左手信我 有紫菜肉鬆鳳凰卷 同脆卜卜豬肉乾 <--至愛

比唔聲唔聲的小龍食左半包 !!!


仲有terry送的毛巾蛋糕 (上邊爛浪漫咁係有d紫色花瓣ga下)

小lan送左香水 (不過係佢自己中意的味道囉 =w= )

細佬就提早送左眼鏡




好多謝 小龍同elaine的落力撐場 (唱左一半時間)

更多謝唔唱歌果兩位比面鈬hea 蓉姐親身證實左佢係點都唔會開口的~ = =

小lan唱歌好好聽 不過好似無聽佢唱過一首半首女人歌...


我就好似d 媽媽生咁呢邊坐下果邊坐下




心血來潮 點左 單車


不過唱左四句就唱唔落 聲音哽咽 其他人應該係唔覺的


有人同我唱埋落去,


thanks.



其實, o係我出生的今日


今日我真係掛住你.


肥佬老豆.






唱到咁上下, 有人鈬叫我地埋單, then又無啦啦cut歌,


我就諗要走了



點知係依然有的切蛋糕時間~~ 不過 haha, 插播入鈬果首係中文生日歌 仲要係有”D打聲” 果隻 =W=



pic 人齊的合照... YEAH




NICE day~ 我其實唔使特別安排的生日節目

有想見到的朋友 同我開開心心咁渡過就夠


^///^



咪住 應該話, 係nice的上半day~

7點左右, 就唱完散band了





之後返屋企放底d好友的禮物, 就出返tst

去左星期5餐廳

第一次去 果度的裝飾 係好開心的感覺



食左好美味的 積丹尼爾牛扒 真係好好好好食ga~~



不過燈光不宜拍照~ = =



果度同人慶祝生日的方法都ok得意

首先, 佢地d staff擔左張chair過鈬, then 要我企上去,

之後, 佢地幾個staff比左一個汽球同一個插左生日蠟燭的雪糕杯比我

圍住我唱生日歌 (唔係傳統果首 happy biirthday to you...)

我望到有人好有heart咁係下邊望住我

果下有feel過佢地唱歌


咪咪笑之餘 佢地就唱完首歌啦, 咁我又唔記得許願

有個男staff好敏捷咁 一手就用枝針桔爆左我手拎住的汽球!!


hahaha....禮成!


幾得意ga

果日起碼有5,6個人生日 (計埋我)

1月26日, 係好日~ ^^



最後一站 o係杏花村過左我的12點




生日快樂哩, Galax.

;’)










台長: L
人氣(157) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文