24h購物| | PChome| 登入
2010-05-17 00:42:43| 人氣358| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

環球片場場場場

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



早飯過後 就搭呢個 "幸福櫻咲線" (好似係咁上下名" 到左呢日的重頭戲 ~~~~~環球片場 !!!




哈哈...仲咩札個馬步咁好笑 XPPP





窗外看出去, 天氣又好 又舒暢, 未到已經心情好 .










WAWAWA.... 好繽紛的迎賓大道 ~~~




開心到傻左





好 COLORFUL的店, 不過其實是沒有幫襯的 ~W~





前方的 CHARLIE BROWN在入口處召集團友 ~





另外都有人開心到傻左咁 BOR ~~~





SUPER STAR 大道 ( 我改的 !)





原來我都可以中意傻豹 




FUCHSIA 得好撐眼, BUT I LIKE ~





好想同風流倜儻的傻豹照搭膊相, 不過幾次行近佢都見我唔到 ;(





跟住我轉下頭就跑左去另一邊, 繼續 HI PA





美女與車





DULL HILL 男(童)模與車





在嬉戲偶然入鏡的小孩 ^W^





如畫的小屋




如畫的...路 人.





中意白色櫻花 ( 如果果D無錯係櫻花)





第 一個 GAME玩左史力加4D 影院, 之後排緊玩大白鯊




其實排左都好耐下, 不過佢一路D景都幾令, 我覺得呢張可以做月曆/ WALL PAPER ~





(你知道要吼準後面無人影幾難嗎 , 仲難過要影得佢令 ! )





棉花雲 好迷人










GOOD MODEL





GOOD ~





還是在排隊





在排隊





排左成個鐘隊, 十分鐘玩完, 真係要 LA MA 佢 ~ ( XP)









又在跑的我 ~ ~ ~ 呼 ~ ~ ~




好嘆咁 BOR ~





在 "未來水世界" 外的我 .... 笨笨的 POST, 其實是想影跳起來啦 ~~~





有美景, 二人世界就是可惜沒有腳架先生, 合照很珍貴





之後天氣開始冷, 因為太陽收了




躲在大樓後吃東西暖肚





YO ~ 之後是至愛的 蜘蛛俠", 一玩迷上 ~





IT'S ME !






玩完一次之後 ~ ( 即係有玩左唔止一次 ~~~)




此子也很好奇這些壓幣機 (職業病發作 @@)




是 TERMINATOR





呃....呵呵.... 這個也是我 ~~~ FUNNY FACE ~










茱羅紀.....我有意想不到的驚喜演出 ...被嚇到了拍下了超級肉酸的樣




真凍...吃吃吃





看...





BACK HERE !





之後7點幾就 BYE BYE LU ~~

 

腳好像有千斤石, 都不愿 ( 不能) 抬起來了......

*U*

 





 

台長: L
人氣(358) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文