24h購物| | PChome| 登入
2008-01-23 12:23:25| 人氣98| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小小的鴨婣洲 小小的家

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期二, 得細佬大人的批准, “順便”叫埋李小lan上鈬食飯

4個人, 預備左4個Å

雜菌炒肉丸
金菇蒸扇貝
彊蔥焗蠔
椒絲府乳炒通菜

一路整, 真係有衝動想丟左袋蠔佢囉 好後悔做咩自己咁為食

明明上一次睇丫親戚整唔係咁煩ga… 我用左個半鐘鈬煮飯囉救命 好耐無試過

無計,又怕某人食左肚呵會拆我招牌, 惟有整乾淨d


不過 有個唔食蠔的人會肯食喎~而又覺得好食…呵呵,有兩分成功感



Then 加埋傻瓜細佬, 傻瓜carmen,同傻輝傻妹,


晚飯後的時間, 過得快而感覺舒服


我中意呢個屋企.

唔知其他人又中唔中意呢?





唔知點解,

我身邊的人, 總係覺得 我比到佢 “家”的感覺

但同時, 又覺得我若即若離 捉不到抱不緊的



到底係你矛盾定我矛盾?


而呢個兜圈, 轉折, 峰迴路轉的4角事件, 又係時候落幕未呢?



未有答案

不過我佩服有奇異毅力的人











台長: L
人氣(98) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文