24h購物| | PChome| 登入
2006-01-08 00:48:12| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新裙仔~ 8/1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7/1

親愛的20小姐,

多謝你"今日"送給我的"聖誕節"禮物~~ XDDDDD


厲害啦你, 完全看穿本人對此的廦好~~

愛死你!!!


我要講的是---

我絕對絕對合穿啦 !!!



哼...

-----------------------------------------------------------------------

第二日 就同terry & 蓉姐 去旺角行街街


大家一見my 新裙仔...簡直..."驚艷" ~~~ XDDDD



我仲專登去買左兩件型爆嘅褸仔~~~

再加埋我配左副眼鏡,同之前一日買的袋袋...

真係如我所愿--血流不止呀!!! *0*


全程佢兩位都好似做左我隨從咁...侍候更衣兼拎嘢...呵呵



雖然用左千幾蚊, 但 滿足感 大過心痛...^///^



然後趕頭趕命咁返工,

做死左~~~ XP...一邊忙嘅時候...我d鼻水...唔聽話=.= 唔講啦...你知~~


但之後...老細居然吩咐廚房為我煲彊樂...仲要煲左兩次~~~(感動中~~~~)




一次過 多謝哂各位~~~


錫哂!!! ^3^ 啜~~~~~~~~~





-- 生活的小幸福 我右從新感受到了,

不是只有 人 的體溫才有暖意,


間接一點的傳來, 更.窩.心 ! ^///^ --



台長: L
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文