24h購物| | PChome| 登入
2004-06-15 17:24:03| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不要煩我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,六月十五日,我如常在家中兜某佐幾日,想搵份工,由開頭搵唔到,到時間唔岩再來到屋企問題,最後...仍然係一份工都冇,不過,我本事,我搵到錢交佐我的電話費,但,區區幾百蚊,何以心足,就快就謝師,點都要有返d錢係身,呢排我都為錢擔心了許久,其實,想想,都係自己冇用先咁,本身已經冇運,仲唔努力,別人總在說不差,但,的確並不是如此,外面有太多人,感情我輸過,比耐力都輸過,還有...今時,我再看不見一樣可以令我自豪的地方,開開玩笑還可以,郤沒有任何實力在內可言,我感到害怕,我很怕再輸,但自己又不思進取~!

台長: 紫血
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文