24h購物| | PChome| 登入
2004-03-31 21:47:00| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又再陷於苦戰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排............我ge心情好唔穩定.....等佐四年......同返佢一齊已經唔再係我最需要ge諗法.......反而只求佢待我好.......不過.......好過一排之後.......我知佢有點唔開心ge事發生.......起初並冇怪佢.........但....時間越過.......變得時冷時熱......我覺得好難頂......有時侯......唉..........算吧.....我努力了四年都不能忘記......希望今次....我唔會又三分鐘熱度.......啦.......放棄....毅然地離開.......可能真的會造就另一個更強ge我........
拼摶撕殺,浴血奮戰.......呢句話..........我考慮佐幾日.....會唔會都唔係咁岩我我呢.............可能......我最脆弱.....妄想變強...會唔會更似我呢.......我而家個人都好亂..........我眼前就只有考大係最清淅...........

台長: 紫血
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文