24h購物| | PChome| 登入
2004-09-09 20:24:40| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

派report喇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日派report啦,Dresult就唔係咁好,但係Dcomment都ok啦!不過我黎緊呢次一定要加油呀!!!今日好慘呀,比人搞到我隻手瘀哂,多得佢囉,GON!!!今日好好玩呀,放咗學之後等埋micheal detention完就去佢屋企啦,睇vcd,今次睇〔我的野蠻女友〕,好長呀,睇到我就黎瞓喇!睇完我地真係瞓咗,瞓咗half an hr啦,都7點幾囉,咁我就返去食burger,今次好好味呀!食飽之後micheal就黎我度on9啦!就黎10點幾lola入咗黎我rm,我成個人彈起呀!佢叫我抹碗,佢見到micheal係度好surprise,佢唔知micheal係我間rm呀,因為我地冇開門,佢話下次要開門呀!冇問題,promise!聽日又有街去囉!!!不過冇人同我返屋企呀!!!poor me!今日做咗好多野呀!好多好耐冇做既野!

台長: Samantha
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文