24h購物| | PChome| 登入
2004-10-05 16:56:18| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

機票.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學差D遲到,好彩趕得到啫....呼!第一堂就黎PE,打籃球同做fitness test<我唔知中文叫咩>跟住個D堂都冇乜野啦,不過art啦,個人要我做野,好鬼煩呀!fabrics,我個件咁既野就黎得喇...呵呵!art呀,個harry叫我逃課囉,教壞哂我...好彩我冇同佢一齊逃啫!死micheal啦,今日冇心情返學,唔返喎....佢好野,留低我一個人!英文堂我差D瞓架喇,悶到我死囉.....!!maths做個個test有D唔識囉,個brian又唔返,佢好野!都唔知點解今日特別lonely!不過都係harry好,去咗micheal屋企等埋我一齊落town!落town問機票,都幾平,就話咗比個間野D人知我要啦,遲D比錢,呢D野唔係micheal陪我囉,係harry囉!唉,不過佢今日心情唔好,算!遲D又要去比機票錢喇,希望陪我個個係佢唔係harry啦!

台長: Samantha
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文