24h購物| | PChome| 登入
2004-09-08 19:52:46| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好特別!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日-好特別!唔係因為要上哂咁多科,係因為有幾堂有D好特別既野發生咗,放學落town都有野發生咗,不過個樣野唔可以係度講...因為實在太咩喇,想知就問我啦!睇吓我講唔講比你知!第一堂就係我最憎既science喇,唉,好彩冇搞到我成日都冇心機啫!PE我同兩個日本人同兩個kiwi一齊去咗block A個court度打波,我依家好鐘意打籃球呀!D日本人都唔剪手甲架,括到我隻手有一條條痕呀!又要出術喎,搞到我隻又花咗,多得佢地唔少囉...eng爆悶呀!又係度講theme,fabrics又係整緊個件咁既野,都唔知點解做極做唔完!好唔想做喇,冇哂心機!art我要由頭整過喇,個野好唔得呀!個harry無啦啦鬧我喎,不過佢最尾都有幫我,我終於都知道佢既死穴係咩喇,就係比女仔哄兩哄就乜都肯既人,同micheal一樣呀,哈哈,都係要多得cindy話我知啫!佢係差唔多落堂個時玩野,係度幫對面個兩個日本仔配音,笑我死,做唔到野呀!個韓國仔都係就黎落堂個時先話我知今日aths有test,不過唔緊要啦,我都ok既,個韓國仔做個時想睇得架,可惜個teacher係我地後面,失敗!做完之後佢冇野比我地做,我地可以chatting,我同個brian-韓國仔玩到傻呀,佢比我畫到佢隻手花碌碌,呵呵!放學之後我同cindy,micheal,magical去town,我地搭車個時見到好多int.student呀,乜人都有,我地落咗車之後就去timezone玩,玩乜?就梗係玩跳舞機啦,玩到咁上吓,我就同micheal去買雪糕,我請架!玩完timezone就去cueclub玩咗陣,個magical好串呀吓!我係最屎個個,都係最細個個,所以冇所謂啦!我地去咗korean hse食野,都ok丫!食飽就搭巴士去micheal屋企啦,佢屋企係我屋企隔離,好近...我地打機,睇戲乜都做齊,睇〔給他們一個機會〕,仲係咁好睇...!睇完都好晏囉,cindy黎我個度攞番佢D野,送咗佢走lu...今日好開心呀,可以做番我好耐冇做既野!

台長: Samantha
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文