24h購物| | PChome| 登入
2004-09-10 20:14:52| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

累死我喇!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好多野做呀,一放學就change,去micheal度,等埋佢一齊去搭巴士...去到town,我就叫咗佢去hydro,我睇中咗個袋,佢買咗比我啦,不過又唔比我話比人知係佢買比我架,都唔知點解!跟住就去timezone玩啦,又跳舞,跳死咗喇!跳咗一陣cindy打比我話我知佢唔洗去上堂呀,cancel咗,咁佢就即刻過答timezone揾我地啦,我地又影相喇,因為部機返咗黎呀!我同micheal影咗一張,同cindy又影,再同eriko,ichi影,好靚呀!跟住我地去cueclub玩,今次好差呀,我同cindy成日都輸,micheal成日都話我同cindy〔笨死啦!〕篤完波就去tokyo garden食野啦!食飽我地就去睇戲喇!不過micheal有野做,唔同得我去睇,點都唔得,咁我都冇計啦!咁我同cindy就同埋tee,gon個班人一齊睇啦,套戲都幾好笑,但係可惜tee佢地冇得睇啦,因為佢地帶罐裝野入去,比police趕佢地出去唔比佢地再入去睇呀!好慘呀!!我同cindy開頭都唔知咩事架,好彩cindy出去睇吓啫,睇完戲我地就去cueclub揾佢地啦,去到既時候見到Dkiwi打交呀!cindy驚到捉住我呀!不過我地上到去又見唔到tee佢地喎,咁我就打比佢啦,我本身諗住落去架,但係好驚kiwi呀,所以就叫tee佢上黎揾我喇!我地係timezone等巴士,成11點半先返到黎!好累呀,不過我都係要沖涼!!!!

台長: Samantha
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文