24h購物| | PChome| 登入
2004-10-12 14:58:11| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

shoppin’

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日實在太好喇!!!!今日放咗學之後同chika,eriko一齊去shopping,買禮物比nu!我買咗一個playboy杯,生日咭同一個袋比佢,好靚架!!呵呵...!我自己又買咗對DC既板鞋,睇中咗好耐架喇,不過個時未sale,依家有,梗係買啦..!勁開心囉....不過有樣野好唔明既,係唔知點解個個都以為我同harry有野囉,佢係香港有女架,佢又唔係靚仔,我點會鐘意佢呢....?D人真係有趣!今日同佢去睇衫,佢買咗件恤衫,我choose架.......!!跟住我同chika,eriko就一齊搭巴士返黎lu....好充實既一日呀!

台長: Samantha
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文