24h購物| | PChome| 登入
2004-10-18 11:15:19| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

特別的星期五!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈,點解冇寫咁耐日記呢,就係因為我太好野做喇,又成日出街喎,有時又上唔番呢個網..唉!講番星期五啦!星期五,nu同gon開party,咁我地放咗學之後就同eriko,chika一齊落town買禮物比gon同nu啦...跟住meet cindy,再meet harry〔其實佢同我地一齊搭車架,不過因為買禮物兵分兩路啫〕,lastly就係hiromi...等齊人我地一齊去jiso食野,食飽飽就去party喇....開頭唔係咁好玩,因為人未黎齊,同埋未有mood...咁我地就飲酒啦,好正囉...又有唱歌喎,唱avril既my happy ending,好多人一齊唱好正呀!keito同kazu飲醉咗不停係個台度高歌跳舞囉,勁好笑呀!!不過chika同hiromi就一早醉咗囉...hiromi最醉,不停問我地攞酒,咁我話比harry知佢醉咗啦,佢就叫我借開比佢坐hiromi隔離囉....cheap到死,不過之後仲搞笑,我地問佢問題喎,問佢同markus點,佢話佢地仲係好朋友,不過佢仲好鐘意markus....呵呵,飲醉真係一D都唔好呀!我點都唔可以飲醉呀!!!!!!但係harry仲衰囉,佢問hiromi鐘唔鐘意佢!hiromi醉咗嘛,咁就咩都yes,yes,yes喇....不過hiromi係知個個係harry囉....到chika喇,佢同kazu出咗去揾野又唔講聲喎,比佢激死呀!!!搞到我同eriko仲以為佢失咗蹤添...原來chika係比tee搞到醉囉,tee醉咗之後不停叫chika飲酒,將佢灌醉咗囉,最奇就係eriko同tee一齊將佢個bestie灌醉,呢D朋友真係丫...係party個個地方有個stage係比人播歌既,跟住eriko同gon係個度依泣囉...好無奈呀!!其實eriko係唔鐘意gon囉,不過gon以為eriko鐘意佢,唉,依家eriko不停向人求救,問人點樣可以擺脫gon呀!!個晚我,eriko,gon,tetsu,harry一齊打的返屋企囉,gon第一個落車,跟住到我,eriko同tetsu,最尾得番harry....哈哈,我落車之前仲不停嚇佢添....話小心返唔到屋企呀!hiromi同chika,tone,feng一齊打的返咗去先....星期五晚就係咁精彩喇!!!chika,hiromi,tetsu,keito,kazu,gon...差唔多個個都唔記得自己星期五晚做過咩囉!!!wakaaaka,chika就比我同eriko玩話同捉咗harry同佢跳舞,佢真係信囉...!!睇吓幾時講返個真相比佢知先....

台長: Samantha
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文