24h購物| | PChome| 登入
2005-01-13 11:09:32| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30/12

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由於要補番之前遲到既鐘...
今日係要返九放七...
真攞命...
一返去就見到Nick哥...
佢尋日生日蒲天光都仲識返工...
佢話自己都估唔到...
可能係因為自己係事業型...
殺死人...即時笑爆咀...

等齊人...
又返入去個倉...
呢幾日Fanny帶埋部收音機返黎聽...
同偷運左好多野食入去...
好free...
仲可以講電話...
簡直有開Party feel...




整整下野...
收到阿Ken個call...
佢話今晚打邊爐...
強調係..."堅"...
事緣尋晚我同Ken俾兩隻賴皮(Rosa&Ben)放左飛機...
兩個都唔開電話...
攪到我好失望...
所以今日Ken再計劃過...

但今晚我要唱K喎...
唯有走兩場啦...
因為Ken話可以等到我十點先開始...

放左工...
齊齊去左廣東道間Red Box唱K...
目的係同Nick慶祝生日...
好開心...好好玩...
其實都有點down架...
因為大家開始熟既時候...
就要離開半島啦...

最後影埋相...
食完個"皮蛋黑森林蛋糕"...
(阿Nick食左第一淡,就問點解入面有皮蛋...
其實個D係Jelly囉...)
我就要閃身趕下場啦...

係銅鑼灣"明記"打邊爐...
(大排擋黎架...但D野好好食...)
有Ben,Rosa,Ken,Lisa,Barry同Jerry...
真係好鬼死凍呀...
得7度咋...
死人Ken仲揀坐outside...
佢話有風味喎...
真係唔慌冇風啦...

坐坐下...
出面仲要得番我地一檯...
最後我地拆左把太陽傘...
放左係地下擋風...
哈哈哈...

個度D野真係好新鮮呀...
D蝦同魚拎埋檯個陣仲move緊...
好得意好得意...

食到一點就返屋企啦...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

不如介紹下D半島同事啦...
由左起...
Steve...係羅威讀左一年書...識羅威話...傻下傻下...幾得意...
Tiffany...會返過瑞士讀酒店...好令人羨慕...
Fanny...好細個...18歲咋...我當左佢係妹妹...成日俾佢蝦...
Elaine...好煩既...八x...同Steve係同學...
Fion...
Shan...
Nick...好攪笑既一個人物...大雄面孔...技安身型...

仲有就係之前同你地提過日日morning call我既Kenny...
不過佢個日冇去...
所以冇相...
呢個人既詳情...
你地可以問番我...
但唔好聽BoBo造搖生事...

台長: SHAN
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文