24h購物| | PChome| 登入
2005-01-13 10:03:47| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27/12

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係Fion返黎Boutique既第一日...
佢有D怪同有D懶...
可能呢d就係內險啦...

又係倉整野...
簡直係俾機會我地"蛇王"...
Fion仲係入面訓左...
我地係咁整鬼佢都唔醒...
最抵死既係...
拎埋部相機落去左影右影...
影低我地既慘況嘛...哈哈..

好快就放工啦...
約左好耐冇見既Nat...
去左銅鑼灣大久保食飯...
我仲破戒食左好硬既sesame雪糕...
好味道...
佢雖然大個女左...
唔再係細路啦...
但依然成日傻笑...

中途有一小插曲...
就係...
由於我地係咁煩D侍應哥哥...
我話好似唔係幾好...
Bo食緊野咁話"唔緊要啦...有張車飛揸住左..."
Shan話"咩呀..."
原來佢係話"有service charge"...
哈哈...

食飽飽之後...
已經好鬼眼訓啦...
今次俾Nat叻過我...
佢都仲未話眼訓...

當我Plan左今晚要早抖之制...
就收到Jerry個電話...
叫我落葵芳打冷...

Um...
最後我返左屋企沖完涼先出番去...
好街坊裝...
因為我係呃媽媽落街俾野Bo...
哈...

三點幾先返到屋企...

估唔到今日都收到聖誕禮物...
Thx...
不過件cheese cake返到屋企已經溶晒啦...

台長: SHAN
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文