24h購物| | PChome| 登入
2005-12-19 08:59:11| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

打邊爐記...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日"叮"緊飯個陣,閃左落"老家"...
見到Ken企左係個Bar到,又咁鬼忙...
即係冇得呃野飲...

我多口問佢...
Shan"喂呀,好想打邊爐呀..."
Ken"約左啦,六點三嘛..."
Shan"下...今日?真係架..."
Ken"你放工落黎搵我,我同你過去啦..."
Shan"去邊呀?...有邊個架??"
又一堆粗口飛埋黎,即時彈走...

打俾Ben問下...
仲訓緊既Ben"咩事呀?契細佬..."
Shan"喂呀,Ken係咪約左你同Sa姐呀?"
Ben"係呀..."
Shan"哦...咁都好D..."
Ben"做咩呀,佢冇同你講咩?..."
Shan"下,佢星期五個日話星期日冇mood到,唔活動架喎,
之後我死煩佢,佢又爆晒粗咁啦,唔係咁都算約左掛?..."
Ben"神奇!"

雖然好鬼開心...
但食完個飯就好頭痛啦...
臨放工之前...
又俾人激親...
真係好嬲...

落左去"老家"...
Shan"唔記得攞錢呀,你幫我俾住先啦...
Ken"冇喎..."
Shan"下...銀行好遠呀"
Ken"咁就要睇下你人緣好唔好啦...我得$20借俾你..."
Shan"e...咁我唔去啦...唯有"
Ken"你大我呀...咁我自己去..."
閃左出去counter問Sam sam借...
好彩我都仲有D人緣,哈哈哈...

之後...
拉埋店長Daniel打的去左大角咀...
一入去見到...
Rosa,Ben同Jerry...
Yeah...好彩個8婆唔係度...

今晚真係好開心...
D肥牛真係好好味...
好耐都未試過飲咁鬼多啦...
大家都低低BB咁...
High High地就亂爆料...
最衰肥仔要返夜啦...
如果唔係可以仲爆...

由於Ken趕住睇"車仔"...
所以十一點幾就散水啦...

返到屋企...
不顧一切...
即訓...

台長: SHAN
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文