24h購物| | PChome| 登入
2005-12-17 22:57:21| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/12

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日真係好鬼忙...
一開始就俾Jessica煩爆左...
做呢樣做個樣...
好鬼充實...
之後成個下午都真係好好生意...
所以時間過得好快...

係office食飯個陣...
電話係咁響...
做左"代admin"...
電話接過不停...
俾Peter同Jeff係咁取笑...
下次都係唔好坐係個電話隔離...

放左工...
又去買朱古力啦...
日日咁買...
都真係好唔化算...
但Jeff都話好食喎...

之後我地兩個又去左Starhouse抽公仔...
(由於Wayne無端端轉左返B...所以冇佢份...)
我都係鍾情於Toystory...
繼"電筒"之後...
俾我發現到新野...
隻公仔既眼會轉架...
我抽左個鬥雞既三眼仔...
好鬼得意...
不過要$15...好貴呀...
希望快D中胡迪啦...

途中...
阿佳打過俾我...
佢話食飯喎...
只要搵多一個人...
佢就過海搵我...
都預左係虛火啦...
結果...Brian唔得,Ben唔得,Jerry唔得...
佢又唔同Ken食喎...
最後咪又係返屋企...
次次都係咁....
習慣左啦...

呀...突然好想買聖誕禮物俾佢呀...
見到佢條新頸巾...就想剪爛佢...

台長: SHAN
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文