24h購物| | PChome| 登入
2005-12-21 22:32:47| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

病死日...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚打點一切之後就瞓...
點知到三點起醒左...
好想嘔...
即刻沖入厠所係咁嘔...
就係咁...斷斷逐逐到天亮...
差D冇命...

最後打左俾Dap姐...問佢攞經理電話...
決定請假一天...
由於太辛苦既關係...
唯有睇樓下個個渣仔醫生(雖然之前發過誓話唔再幫襯佢)

佢竟然話"懷疑係食錯野"...
(我都識講啦)...
之後返左屋企...食左濟藥就再訓啦...
訓到兩點幾...
感覺都幾好...好似冇晒事...
仲同Wayne玩sms,Jeff玩msn,Rachel講電話...
一切正常...
食左半碗粥加一塊白面包...
依然好肚餓...
因為阿渣仔話要戒口...
冇其他野可以食啦...

之後睇睇下VCD又瞓左...
(每一次都係咁)
瞓到DAP姐打俾我先識醒...
佢話入緊黎荃灣...
換完衫...D唔舒服既感覺又返黎啦...又走左去嘔...
(喂呀...點會又嘔...好唔開心...)

搭車落荃灣...
中途打過俾Ben...
勁講自己好辛苦...
不過佢過Sa姐都唔好得好多...
發左兩日燒...冇返到工...
Oh...
之後睇住Dap,Wayne,Jeff食完野...
就打的上左我屋企打麻雀...
(約左成個月既麻雀日)
初初打打下都好想嘔...
唔嘔既唯一方法係...唔飲水...同唔食野...
但到左一點幾...真係頂唔順...個肚係咁嘈...
最後都係屈服左...
食左少少粥...

打到三點幾就結啦...
如果唔係尾糊...佢地係咁叫我打個隻排出黎...我就唔使輸啦...
(因為個隻排...我有預感實出充俾Dap...但自己又係大排)

台長: SHAN
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文