24h購物| | PChome| 登入
2005-07-14 07:10:33| 人氣414| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Chocolate Mousse Cake

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

早前買左盒heavy cream,但只用了少許\,還有大半盒響雪櫃,次次有淨cream都會整鮮奶酪,但今次有成1 3/4杯,屋企又有一排黑朱古力,用埋最後4塊oreo做餅底,就整成了呢個chocolate mousse cake。

好多年前響旋轉餐\廳食自助餐\,第一次食chocolate mousse就已經愛上了,但酒店已拆,再食唔到了。對上一次整chocolate mousse係上年,當時打cream仲打到過左少少龍,之後好似只再整過一次,係噚日要用cream先拎返個食譜出黎,材料十分簡單,只要cream,朱古力同糖,需時只係20分鐘就可以放入雪櫃,因為呢個mousse十分之軟身,如果下次我再整時會加入魚膠片,令個蛋糕實少少。食時有朱古力同雲呢拿雪糕伴碟。

話說噚晚晚飯前,希望佢\開雪櫃會見到個蛋糕,我特意唔話佢\知,等佢\自己發現,但佢\竟然見唔到,所以佢\要受到少少懲罰,我話佢\要再過多一日先可以食個蛋糕;今日晚飯後,我問佢\食咩甜品,到食完之後先突然醒起我完成忘記佢\的小懲罰,佢\原來一直都記得,只不過見我唔記得所以先唔出聲,佢\仲已經諗好如果我話唔比佢\食佢\點回應我,今次我真係失策。

台長: Mandy
人氣(414) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 美食情報(食記、食譜、飲品)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文