24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 21:22:00| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我最愛的三井!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◇今日早餐就係6條腸粉(蝦腸 & 叉燒腸)...食完勁想嘔!!哈哈!!食個時都唔覺咁想嘔!!哈哈!!爸爸同媽咪差不多個個Sunday 都返大陸玩0架啦!~~今日都唔例外!!電話都唔多個...成日都搞到我擔心佢地!!激氣呀!!
◆◇今日係日阿五 Peace Workshop 開始的第一天!!睇左一d有關Peace 0既Graphic design ( 攝影,poster..)而且重有阿美講下一d 有關Peace 的fashion design!可以點樣表達~~
◆◇係MTR 同阿Wind 傾左一陣!!就一個人行去圖書館,之後去巴士總站!!好耐都無試過一連3日都係天后返屋企!!...諗下野!我好多時都鐘意自言自語!!我覺得咁樣可以了解自己多d!!問心個句埋!!
◆◇睇左套戲-"唔該借歪"係一套唔係好恐佈的恐佈戲!!Vanna 借俾我0既!!係唔恐佈....但得我自己一個又有d驚!!哈哈!!!
◆◇一個人係巴士....又無諗好多野!!因為太悶啦!!友情,親情我都識得點處理!!但愛情...真係一樣好煩0既野呀!!
◆◇Cheack Email !!阿瘦send 左個心理測驗俾我!!結果如下!!
▓ 【你是三角飯團】
優點:對自己的生活的堅持與品味,而對美感與藝術極有天份,這是你最大的優點。
缺點:不擅表達內心情感,遇到困難容易亂方寸。
速配情人類型:外型和生活品味都能與你匹配的人,才是你最想要的情人類型。
如何活的精彩:了解現實殘酷、醜陋是必要的,若與現實完全脫容易醉生夢死。

台長: 彭彭
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文