24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 02:55:22| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心 and 唔開心!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◇開心!!好多人都覺得我成日都笑,成日都咁開心!!邊有可能Y!!ha ha !!人人都有唔開心的時候!!只不過我要自己訓醒覺唔記得!!!以前都唔係咁!!但我覺得有呢個必要!!成日記埋記埋個人就會好灰0架啦!!!
◆◇我覺得如果要笑就要笑得開懷一D!!唔開懷的笑...個人會好辛苦咁0既!!而且當你自己笑得開懷,有可能會感染到別人呢!!一齊開心你話幾好呢!!!呵呵
◆◇Kammie 問我點解我成日都可以咁開心!!原因我就講左俾佢知啦!!!而家0既我...我諗同以前有d唔同左!!!至少我會多重視家人!!其實唔多唔少同咪咪都有關!!..............
◆◇有時我都要自我反省一下!!每一個人都有自尊心!!呢樣野..係好重要的!!!我有講過我覺得好傷的自尊心!!係真0架!!點講都得...但當我到左一個極限我會出聲!!我講過我脾氣係十分之唔好...睇唔見,唔覺得,係因為...我好努力咁改緊!!我都唔想重返以前0既自己!第二日我訓醒唔記得.....再講過lor!!
◆◇唔開心我會做乜!!會流眼淚!!!呢樣野..哈哈!!阿奶有時都會講返!!!我係真係想喊先喊0架!!!or....哈哈!!!呢樣唔講得!!
◆◇◆◇珍惜開心的時候, 珍惜笑的時候!!....等等!!!不過我最怕太開心而得意忘形!!!大忌!!
◆◇◆◇我重有d乜想打呢....唔記得左tim!!!成日都唔記得!!唉!!
◆◇◆◇ Photo ~ 天水圍的天空 ~ 拍於969 巴士上面!! ◆◇◆◇

台長: 彭彭
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文