24h購物| | PChome| 登入
2004-10-29 14:46:00| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

◇ 南瓜 ◆28.10.04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◆今日約左Vanna,and 瘦,Fea and Ching 去買物料....我地首先去左油麻地先....買宣紙...好似係...死啦我唔記得左係咪tiM~~ha ha ~~算啦...反正都唔係我買(係Fea 買黎俾小朋友用!!)....第一次上到去一間專賣好多有關水墨畫0既地方...!!我同Vanna 樣樣都搞下咁....哈哈~~~
◆◆之後就join 阿晴...佢去左買"風"成$140 呀~~不過就好大塊.....我地之後就去左買亞加力膠!!我又要買一條亞加力啦....而Fea 就買左3條,瘦買左一塊!!
........好攰呀....我地就去左KFC tea la !!
◆◆Then 去左瑞祥買畫桶....我唔想成日都用比例尺個桶黎放畫~~哈哈~~~而我同Fea 拎左個...桶...!!唔...點講呢....係d地圖膠用完留下的紙桶,,,,我諗係啦!!ha ha !!Nevermind la !!!
◆◆我地又去左扭蛋!!今次扭的是前天家姐送俾我的2隻唔同款的3眼仔!!我扭到3眼仔and 豬豬!!而3眼仔我就同Fea 交換左牛女返黎....因為反正我都有同一隻了...而家姐想要牛女!!哈哈~~(我成日都唔記得牛女叫咩名...!!)

◆◆◆今日上堂....我都唔知自己想點做咁.....之後諗到用木黎做模啦!!但有0既木唔多....搵下搵下....又無左D時間LOR !!!不過我都整左一個模~~~

◆◆◆我放棄左唔做屏風.....因為諗來諗去都唔合心水......我諗左一個好簡單的Coffee table !!簡單到.....我覺得有點兒...唔知點咁.....
◆◆◆但現在只想做好張Arm chair 先!!!
◆◆◆時間太少啦!!!

◆◆星期三晚終於都畫好Axis 個封面啦!!平面....係有平面設計的樂趣....可以唔跟一點常理!!!只是一點.....就足夠了!!

台長: 彭彭
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文