24h購物| | PChome| 登入
2004-11-18 09:13:51| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

◆◇第一日返工◆◇17.10.2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◇今日係第一日返工,未有人返來住我就同Ka Ying 傾下..佢係一個個Feel 同我有d似ga 女仔,哈哈....同年!!而生日就同我好朋又一樣(欣)!!今日識左幾個小朋友啦...清潔大廈0既阿姐啦,看更(早晚).....等等
◆◇今日上左寶馬山,因為黎緊會係個到有d興趣班俾個到0既住居.而大多都係日本人!!Donna and 珊姐就去左開會,得我一個!!但咁樣感覺都唔錯,我都係係到聽歌0者!!原來要將d 貼貼無bubble 咁貼上玻璃係有d難度,但我用左三角尺就唔係太辛苦啦!!!ha ha~~~
◆◇今日Donna 請我食lunch,佢話本想多d人!!下次再食多次!!
◆◇今日講下我要做乜...原來我要做3樣野....如果要有平面廣告,宣傳...我就要幫手Design 下啦,Ka Ying 放假呢,我就係替下佢,有時楊老師有幾個學生我就要幫佢手,順便學埋點樣教小朋友.........其實忙都係一時時!!!而且小朋友都 幾可愛!!錢就唔係多,但我諗努力d..第日自己有班有會加人工0卦!!希望啦!!ha ha
(最近看錢看得特別重)
◆◇今日負責教一個遲到ga 小朋友,幫佢追返d人....的確第一次係好差...哈哈...下次會好d ga la !!!!
◆◇寶馬山要識一d日文0既人幫手,咁我就介紹左阿Fea 對孖妹啦...因為第一時間諗起佢地.....而想請幫手...我就諗起Vanna and Fea !!因為阿Fea 有經驗啦,而vanna 就提過都想做!!
◆◇佢地做到都唔錯.....!!!ha ha

台長: 彭彭
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文