24h購物| | PChome| 登入
2004-11-28 02:44:48| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

◇◆十一月廿七日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◇◆最近打波...係我呢年最谷底0既谷底期....差不多兩星期....啦!!重係咁我都唔知點算好..!!唉....但我都會係另一方面努力....!!!幸好都算係咁啦...雖然初初就好似未醒咁!!!
◇◆今日初初心情唔係太好咁......講左俾阿Fea 知...佢又講幾0岩ga!!嘗試鐘意下自己0既工作會開心好多....etc. 但呢樣野佢講個時我係一d都唔想諗住...因為心情唔好個時我係咩都唔想聽....!!要我諗返先得!!( 即係話唔諗返係唔識反省lor)哈哈!!!
唔....等下啦...我會試下0既...!!哈哈
◇◆.......
◇◆家庭, SGI, 學業, 工作 慢慢覺得原來同時要4樣野都好係一件難事...總有一方少左一d~~~幸好朋友方面我無住0者....哈哈~~~(希望以後都無啦!!)夢想...理想....更加係一件遙不可及的事!!聽Mac 講佢又計劃緊去旅行啦...!!呢樣係我一直都好想做的事!!!外面,,,,我真係有好多地方好想去睇下,摸下,Feel 下.....分分鐘感動到喊tim ar ~~~ha ha !!!

◇◆係呢到...原來開始左一年啦!!最近時常都有種不如停左唔睇唔打啦!!!無時間....又唔知打黎做乜咁!!!咁又係呀....打黎做乜呢..哈哈!!!但又好多野打咁ga Bor !!!證明我都係一個幾無聊0既人黎!!!ka ka ka ka >,<~~~

◇◆我真係好鐘意....Bj !!哈哈!!
◇◆最近好鐘意扭蛋...特別係日本個隻青蛙...因為真係好可愛!!星期四個日我又扭左3隻啦...!!!好可愛呀!!!>,<~~~~

台長: 彭彭
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文