24h購物| | PChome| 登入
2004-03-29 22:37:45| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

王菲 !

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◇29.3.04 陰天 好多霧 有時下微雨
◆◇今日10:30am 返到學校...諗住入Rm216 整野點知..都好似無咩野整咁!!我就同阿Vie 初初就幫下阿宜.....又學下用"線鋸"!!哈哈!!!有人一用就斷左啦!!呵呵!!不過我地兩個有時好似愈幫愈忙咁...成日都唔小心!!真係對唔住人地啦!!
◆◇原來早上入Rm216做野係好d 架!!!因為有好人教我地!!"明燈呀"!!而星期六個件野...死啦!!答左好似無答咁....樣樣都叫我地自己整(工具),識整,識用就唔洗係到讀啦!!天才咩!~~一諗起就激氣!!(唔記得唔記得唔記得)
◆◇今日我地五個坐左係最後面!!哈哈!!好彩係坐後面0者,因為今日有人黎影相,坐前面d人要做"媒"!!哈哈!!又好彩我地幾個都著深色衫,唔係會俾人捉左上前面影相~!!哈哈!!!
◆◇......今日有<<翼>>and<<狐忍>>睇!!正呀!!!問起原來阿言有好多漫畫!!哈哈!!睇完<<狐忍>.之後先問佢借<<偵探校園Q>>睇先!!Yeah!!
◆◇.....係屋企....無啦啦諗起一首歌!!就係<<我願意>> ( 我諗左好耐先諗起個名)!!我覺得好好聽!!雖然download 唔返....但其實在心中了!!而且蹾蹾下睇睇下王菲d 相...我覺得佢真係靚!!哈哈!!



◆◇我願意◆◇
思念是一種很玄的東西 如影~隨行
無聲又無息出沒在心底 轉眼~吞沒我在寂寞裡
我無力抗拒 特別是夜裡 哦~ 想你到無法呼吸
恨不能立即 朝你狂奔去 大聲的告訴你~
我願意為你 我願意為你 我願意為你 忘記我姓名
就算多一秒 停留在你懷裡 失去世界也不可惜
我願意為你 我願意為你 我願意為你 被放逐天際
只要你真心 拿愛與我回應 (我)什麼都願意 什麼都願意 為你

台長: 彭彭
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文