24h購物| | PChome| 登入
2009-11-26 01:56:38| 人氣279| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【Sink or Swim】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Stuck in the middle of a cross-fire
Lost my balance on a high-wire
Trying to figure out what to do
Pushed to the edge of my reason

我卡在困境之中,在高空鋼絲上失去平衡

試著分辨該如何是好,卻被推往我的理由邊


Everywhere around me in treason
I don't want to do that to you

Kamikaze airplanes in the sky
Are we going down or will we fly

週遭忠心的沒半個,而我又不願背棄你

天空佈滿自殺式的飛機,我倆是該下墜抑或翱翔?


This could be a ship wreck on the shore
Or we could sail away forevermore
This time it's sink or swim
Sink or swim

這可會是像沉船?或者我倆能永遠航行下去?

這次──沉?不沉?──沉或不沉?


Hearing the song in your laughter
A melody I chase after
No one else has done this to me

聽著你笑聲中的歌曲,那不正是我追尋的旋律嗎?

因為從沒人對我如此過呀!


Kamikaze airplanes in the sky
Are we going down or will we fly
This could be a ship wreck on the shore
Or we could sail away forevermore
This time it's sink or swim

天空佈滿自殺式的飛機,我倆是該下墜抑或翱翔?

這可會是像沉船?或者我倆能永遠航行下去?

這次──沉或不沉?


Take a deep breath
No more time left
This is what I thought I wanted
Why am I afraid

 

做個深呼吸吧!沒時間了!

因這正是我所求的──亦是我恐懼的


Kamikaze airplanes in the sky
Are we going down or will we fly
This could be a ship wreck on the shore
Or we could sail away forevermore
Kamikaze airplanes in the sky
Are we going down or will we fly
This could be a ship wreck on the shore
Or we could sail away forevermore
This time it's sink or swim
Sink or swim

天空佈滿自殺式的飛機,我倆是該下墜或是翱翔?

這可會像是沉船?抑或我倆能永遠航行下去?

天空佈滿自殺式的飛機,我倆是該下墜或是翱翔?

這可會像是沉船?抑或我倆能永遠航行下去?

這次──沉?或不會沉?

台長: JACK
人氣(279) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 歌詞中譯 |
此分類下一篇:Nobody's Perfect!
此分類上一篇:「Accidental Babies」-「意外之寶(貝)」

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文