24h購物| | PChome| 登入
2013-08-29 12:18:46| 人氣1,287| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Elliott Yamin - 3 Words《三句話》

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



 

Elliott Yamin - 3 Words《三句話》

 

Every story has an ending
Ours is just the same
We can’t run away

每個故事都有個結局我倆剛好相同無處可逃
Where’s the glory in holding onto something
We can’t change
Ooh

往上緊握住光芒的所在吧!我倆無力回天
Where’s the distance between the things you say
And what you do

在你所說的所做的一切之間的距離
Let’s just tell the truth
And the resistance

就這樣說出抗拒的實情吧!
Pretending that our love is bulletproof
When it’s all over
Say it’s all over

偽裝著我倆的愛戀是無堅不摧當該結束時就全盤托出吧!

You pulled me in and shut me out
But that’s no way to say you need me

你將我拉了進來又將我關在外頭,但絕不要說你還需要我!
You lift me up and let me down
Apologize and say you love me

你拉了我一把又讓我墜落――又道了歉說你還眷戀著我
We need more than 3 words to take us backwards
It’s almost like we’re tryna find another way to say it’s over
To say it’s over

我倆需要超過三句話讓我倆回去――就如我倆試著另覓他途去道別――說一切都結束了

Do you remember the mystery in how it used to be
Or is that just me
Ohh

你還記得以往的神祕嗎?或者那就是我呀!
The feeling lingers
But never long enough to make me believe
That it’s not over
It’s really over

感受蔓延但卻不夠長到令我相信一切的一切都真的告個段落了

重複


Tonight we’ll see the last of us
The final scene
Tonight
Tonight

今晚我倆將見著我倆的最終篇最後一幕――就是今夜

重複


To say it’s over
To say it’s over
To say it’s over

就說一切都結束吧! X 3

Every story has an ending
Ours is just the same

每個故事都有個結局――我倆亦不例外

台長: JACK
人氣(1,287) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文