24h購物| | PChome| 登入
2006-05-21 08:59:50| 人氣137| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Henry的決定之我感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Thierry Henry尋日公開宣怖咗佢決定咗留在Arsenal嘅消息
我真係非常非常之開心
心中嘅一舊大石突然放低咗
我真係冇諗過佢會簽架
我以為冇架喇,今次真係冇架喇

Henry話”This is my last contract. This is where I belong. I belong to Arsenal”
大家聽到之後都好感動
Henry係現今球壇上最有影響力嘅球員
如果佢想賺多啲錢嘅話,唔駛講都知大把球會爭住要佢
但佢竟然會決定在一間金錢欠奉嘅球會終老
可以證明錢對我地個隊長嚟講唔係最重要嘅因素
亦tells a lot about him as a person

Henry一生嘅職業生涯只係踢過三間球會
Monaco, Juventus同Arsenal
其中Monaco同Arsenal期間佢都係under Arsene Wenger嘅
可以見到Arsene同佢之間嘅關係
亦可見好多球員一生都願意向Arsene報知遇之恩
例如Ian Wirght, Emmanuel Petit, Thierry Henry, Dennis Bergkamp, Cesc Farbregas等等

我好高興有個咁好嘅領隊,咁好嘅隊長,咁好嘅球員
我開始發覺我真係好鐘意Arsenal!!

(Photo showing Thierry Henry at the Press Conference announcing him staying at Arsenal)

台長: 小菲比
人氣(137) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會) | 個人分類: Arsenal |
此分類下一篇:Lost & Despair Gunners
此分類上一篇:Champions League Final

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文